urgo

Francijas ģimenes uzņēmums, Laboratoires Urgo darbojas ar misiju apzināt klientu un pacientu vajadzības pēc veselības aprūpes un piedāvāt inovatīvus risinājumus, izmantojot uzņēmuma tehnoloģisko un zinātnisko pieredzi un zināšanas.

Uzņēmuma vēsture sākās 1890. gadā Francijā kad Eugène Fournier atvēra tehnisko iekārtu un aparatūras veikalu, pēc 4 gadiem Dižonā, rue de Jouvence tika uzbūvēta fabrika.

1958. gadā tika izveidots URGO zīmols, tam sekoja zīmoli HUMEX 1963. gadā un HUMER

1996. gadā, un 2008. gadā Laboratoires Urgo pārpirka zīmolu Alvityl.

Francijā uzņēmums ir tirgus līderis vairākos segmentos ar trīs galvenajiem zīmoliem:

  • Urgo: līderis pirmās palīdzības preču tirgū (1)
  • Humex: Francijas līderis respiratoro slimību ārstēšanā, īpaši saaukstēšanās un alerģijas (2)
  • Alvityl: zāļu ražotāju pirmajā trijniekā pēc pārdošanas apjomiem vitamīnu tirgū (3)

 

Laboratoires Urgo ir starp tiem farmācijas uzņēmumiem, kurus atzīst gan sabiedrība, gan veselības nozares profesionāļi (ārsti, farmaceiti, medmāsas u.c.).

Uzņēmumam ir skaidrs mērķis attīstīties starptautiskā līmenī, darbība ārvalstīs jau nodrošina 48% no uzņēmuma apgrozījuma.

Mērķa sasniegšanai tiek izmantota nepārtrauktu inovāciju pieeja, nozīmīgs ieguldījums izpētē un attīstībā, gan produkcijai, gan klīniskajiem pētījumiem, lai parādītu produktu terapeitisko efektivitāti. 2011. gadā uzņēmums tika atzīts par inovatīvāko uzņēmumu farmācijas nozarē. (4)

 

Laboratoires URGO dažos skaitļos (2011):    

  • 1,686 darbinieku
  • 307 M€ apgrozījums (48% starptautiskajā tirgū, 52% Francijā)

 

Avoti:

(1) Tirgus daļu gada pārskats Part de Marché – CAM Sept 2011 – dati no platformas IMS

(2) Kases ieņēmumi atbilstoši pārdoto iepakojumu skaitam – gada pārskats CAM Sept 2011 – dati no platformas IMS

(3) Ziņojums farmācijas žurnālā Le moniteur des pharmacies, cahier II – n°2940 / 2941, 30. jūnijs, 2012

(4) Direct Medica dati – decembris, 2011